امیر نصیرزاده مطرح کرد :
تاريخ : 13 / 7 / 1393برچسب:ارتش,نیروی هوایی,بسیج ارتش,پایگاه مردمی,بسیج مردمی,, | 10:41 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

 پایگاه مردمی ارتش ::معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش ضمن تبریک روز عرفه و عید قربان گفت: عید سعید قربان به عنوان زیباترین مظهر بندگی و ایثار و روزی است که شهید عباس بابایی دنیا را برای قربانی شدن ذبح کرد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش  به نقل از    دفاع پرس  ، مراسم صبحگاه ستاد نیروی هوایی با حضور امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده نهاجا، فرماندهان، مسئولین و سایر کارکنان این نیرو برگزار شد.

در این مراسم، امیر نصیرزاده ضمن یادآوری ایثار و فداکاری کارکنان غیور نیروی هوایی ارتش در دوران دفاع مقدس گفت: هر ساله با فرا رسیدن عید سعید قربان یاد و خاطره یکی از فرماندهان شجاع و دلیر نیروی الهی هوایی در اذهان زنده می‌شود. در این روز سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی که بنده از نزدیک شاهد ایثارگری و فداکاری او بودم در بازگشت از یک مأموریت عملیاتی به شهادت رسید.

وی یادآوری کرد: این شهید والامقام که به حق انسانی وارسته و مؤمن بود، علی رغم اینکه می‌بایست در مناسک حج حضور یابد، اما به دلیل شرایط جنگ، از سفر معنوی حج سر باز زد و در مأموریت‌های عملیاتی حضور پیدا کرد تا اینکه در صبحگاه عید قربان در راه اسلام و ممکلت خویش به شهادت رسید.

وی همچنین افزود: شاید شنیده باشید که بسیاری از همرزمان شهید بابایی از جمله شهید اردستانی اذعان داشته‌اند که وی را در حال طواف خانه خدا بارها از نزدیک به چشم دیده‌اند.

معاون هماهنگ کننده نهاجا گفت: این‌ها از رازهای این اعیاد است که باید از آن درس‌های زیادی را فرا بگیریم.

در پایان این مراسم، امیر سرتیپ نصیرزاده درخصوص تقویت همزمان جسم و روح گفت: یکی از نکاتی که باید به آن اهمیت داد، تقویت جسم در کنار تقویت روح است که بحمدالله در این زمینه برنامه ریزی‌های خوبی توسط مدیریت تربیت بدنی نهاجا برای کارکنان و خانواده‌های محترم آنان صورت گرفته است که انتظار می‌رود همگان از این ظرفیت‌های ایجاد شده استفاده کنند.
 
انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا