ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 پایگاه مردمی ارتش ،حجت الاسلام و المسلمين آل هاشم رييس سازمان عقيدتي سياسي ارتش: نام سرلشكر خلبان عباس دوران از القاب ويژه و زينت بخش نيروي هوايي ارتش است



ادامه مطلب
تاريخ : 27 / 4 / 1392برچسب:ارتش,هوایی,بسیج مردمی, | 20:21 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 پایگاه مردمی ارتش - روز گذشته طي مراسمي با همت شهرداري منطقه 22  يكي از خيابان‏هاي غرب تهران به نام سرلشكر خلبان غفور جدي اردبيلي نام گذاري شد



ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

پایگاه مردمی ارتش-به مناسبت ايام پر بركت ماه مبارك رمضان مراسمي با حضور آيت ا.. سيد احمد خاتمي امام جمعه ي موقت تهران و عضو هئيت رئيسه ي مجلس خبرگان رهبري در مسجد حضرت وليعصر (عج) فرماندهي آموزشهاي هوايي شهيد خضرايي برگزار شد.



ادامه مطلب
تاريخ : 25 / 4 / 1392برچسب:ارتش,هوایی,بسیج مردمی, | 23:12 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پایگاه مردمی ارتش-سركار خانم اقدس بابايي، خواهر گرامي شهيد سرلشگر عباس بابايي نقل مي كنند:

در سال 1353 همراه همسرم (آقاي سعيدنيا) كه از كاركنان نيروي هوايي ارتش بودند؛ در منازل سازماني پايگاه دزفول زندگي مي كرديم. حدود دو سال مي شد كه عباس از آمريكا برگشته بود و به منظور گذراندن دوره تكميلي خلباني هواپيماي اف 5 به پايگاه ذزفول منتقل شده بود.



ادامه مطلب
تاريخ : 23 / 4 / 1392برچسب:ارتش,نیروی هوایی,بسیج ارتش, | 18:40 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

امير سرتيپ خلبان حسن شاه صفي، فرمانده نيروي هوايي ارتش با حضور در اداره بهداشت و درمان نهاجا ضمن بازديد از مركز فيزيولوژي هوايي طب هوا فضاي اين مركز چندين سامانه شبيه ساز در آموزش خلباني را افتتاح كرد



ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

فرمانده نیروی هوایی ارتش از شبیه ساز اف 14، مرکز آموزش عالی رسته‌ای و مرکز آموزش سربازی شهید ابوعطا بازدید و سامانه شبیه ساز جنگ‌افزار سبک «فاتح 12» را افتتاح کرد.



ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 امیر سرتیپ دوم خلبان علیرضا برخور، فرمانده پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار «نسیم» تصریح کرد: این شبیه ساز بعد از 14 سال در سال 91 بنابر اوامر امیر فرماندهی محترم نیروی هوایی در 2 مسیر دانشگاهی و عملیاتی جهت ساخت شروع بکار شد.



ادامه مطلب
تاريخ : 17 / 4 / 1392برچسب:ارتش,نیروی هوایی,بسیج ارتش, | 15:17 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

امير سرتيپ خلبان حسن شاه صفي فرمانده ي نيروي هوايي ارتش و حجت الاسلام والمسلمين ولي ا... صبري رييس اداره ي عقيدتي سياسي نهاجا در صدر هيئتي با حضور در پايگاه شهيد بابايي اصفهان از بخش هاي مختلف پايگاه بازديد كردند.



ادامه مطلب

 ارتش  


پایگاه مردمی ارتش-اعضاي بدن كارمند مرگ مغزي پايگاه شهيد دوران شيراز به هفت بيمار نيازمند اهدا شد



ادامه مطلب

حجت الاسلام والمسلمين نصير الاسلامي تشريح كرد :


معاون تبليغات و روابط عمومي نهاجا گفت : غبار روبي از مساجد و حسينيه ها ، سخنراني روزانه در خصوص مسائل مذهبي و كلاس هاي تفسير قرآن  بخشي از برنامه هاي مختلف يگان هاي نيروي هوايي ارتش در ماه مبارك رمضان است.



ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

حجت الاسلام والمسلمين آل هاشم رييس سازمان عقيدتي سياسي ارتش از بيمارستان فوق تخصصي بعثت نيروي هوايي ارتش بازديد كرد.



ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

امير سرتيپ خلبان حسن شاه صفي، فرمانده و حجت الاسلام والمسلمين صبري، رئيس اداره عقيدتي سياسي نيروي هوايي از بخش­هاي مختلف پايگاه شهيد برادران دل حامد چابهار بازديد كرده و در جريان موارد و مسائل اين پايگاه قرار گرفت.

امير سرتيپ خلبان حسن شاه صفي، در اين ديدار با حضور بر سر مزار شهيد گمنام اين پايگاه ضمن قرائت فاتحه، ياد و خاطره اين شهيد والامقام هشت سال دفاع مقدس را گرامي داشت.

حجت الاسلام والمسلمين صبري نيز طي سخناني در جمع كاركنان پايور و وظيفه اين پايگاه گفت: ايمان و اعتماد به خداوند و صبر در كليه امور زندگي، نقش بسزايي در پيشبرد اهداف يك فرد و در نهايت اعتلاي امور يك جامعه دارد.



ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

همايش تجليل از 400 جانباز سرافراز نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران با حضور فرمانده و معاونين نيروي هوايي ارتش و جمعي از خانواده­هاي جانبازان و ايثارگران اين نيرو برگزار شد



ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:



 

 

جانشين فرمانده نيروي هوايي ارتش در جمع دانش آموختگان فرماندهي آموزش­هاي هوايي شهيد خضرايي گفت: 24 خرداد روز پاسداري از ميراث امام راحل (ره) و عمل به فرامين مقام معظم رهبري در خلق حماسه سياسي بود.

امير سرتيپ خلبان محسن دره باغي، جانشين فرمانده نيروي هوايي ارتش با حضور در مراسم دانش آموختگي كاركنان فرهنگي در فرماندهي آموزش­هاي هوايي شهيد خضرايي ضمن تبريك اعياد شعبانيه، به حماسه حضور مردم در انتخابات 24 خرداد اشاره و آن را روز خلق حماسه ملت فهميده، بصير، آگاه و در صحنه ايران اسلامي دانست.

وي حضور مردم در پاي صندوق­هاي رأي را پاسداري از ميراث امام خميني (ره) و عمل به فرامين مقام معظم رهبري و فرمانده كل قوا در خلق حماسه سياسي دانست و افزود: روز جمعه، 24 خرداد ماه، دل­هاي سپيد انگشتان خود را جوهري كرده و جوهره وجود خويش را آميزه­اي از عشق، ايمان، شور، شعور، عزت و افتخار كرد و جهان زبان به تحسين گشود. چشم­ها خيره و مشتي محكم بر دهان ياوه­گويان و دشمنان كوبيده شد.

جانشين فرمانده نيروي هوايي ارتش در بخش ديگري از صحبت­هاي خود با اشاره به نقش تقوا، تعهد و تخصص در نيروي هوايي، خطاب به دانش آموختگان بيان كرد: شما آينده­سازان نيروي هوايي هستيد. نيرويي كه افتخارات سرشار از برگ­هاي زرين ولايت­مداري، مردم­داري و تلاش مخلصانه را در كارنامه خود دارد.

وي نيروي هوايي را مجموعه­اي از نيروهاي متخصص دانست كه داراي عزم و اراده بوده و نيرويي قابل اتكا محسوب مي­شود.

امير سرتيپ خلبان دره باغي در پايان گفت: ورزيدگي، تقوا و تقويت دانش تخصصي؛ نيروي هوايي را به نيرويي قدرتمند و با افتخار تبديل كرده است



تاريخ : 29 / 3 / 1392برچسب:, | 10:40 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

در حالی که روی زمین افتاده و از درد به خود می‌پیچیدم، ناگهان خود را در احاطه مردم محلی دیدم. آنها با دیدن صحنه فرود من به خیال این که عراقی هستم جهت دستگیری‌ام به سمت من دویده و حالا در اطرافم قرار داشتند.

خبرگزاری فارس: وقتی مردم خلبان ایرانی را اشتباهی کتک زدند
 

به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت فارس (باشگاه توانا)،  از جمله نیروهای موثر در جنگ تحمیلی عراق به کشورمان نیروی هوایی ارتش است. این نیرو با استفاده از پرسنل و فرماندهان زبده  پیروزی های زیادی نصیب ارتش اسلام کرد. روایت زیر گوشه ای از این فداکاری ها است.

***

روز 31 شهریور مرخصی کوتاهی گرفته و جهت امور شخصی در تهران به سر می‌بردم که ناگهان انفجارات مهیبی از سمت فرودگاه مهرآباد به گوش رسید  و به دنبال آن شایعات مختلفی بین مردم در خصوص وقوع کودتا پخش شد.

چند ساعت بعد، خبر حمله هواپیماهای عراق به مهرآباد و چند پایگاه هوایی دیگر توسط رسانه‌ها منتشر شد. بدین ترتیب جنگ با تجاوز ارتش بعثی عراق به ایران آغاز شد و فصل جدیدی از زندگی نظامی من نیز رقم خورد.

غروب آن روز به شدت ناراحت و عصبانی بودم. هواپیماهای عراقی کشورم را بمباران و تعداد زیادی از همکاران نظامی‌ام را به شهادت رسانده بودند. رگ غیرتم به جوش آمده بود و از فرط عصبانیت نمی‌دانستم چه کاری باید انجام داد.

با خودم می‌گفتم ای کاش همین الان در جنگنده‌ام بودم و می‌توانستم انتقام این حمله را با بمباران دشمن از آنها بگیرم. تصمیم گرفتم شبانه حرکت کرده و به هر صورت خود را به دزفول برسانم.

با سختی و مشقات زیاد با سوار شدن بر وسایل نقلیه مختلف، نیمه‌های شب خود را به پایگاه رساندم. به محض ورود متوجه شدم که تمام پرسنل یکپارچه در تلاش جهت آماده‌سازی جنگنده‌ها هستند. وارد ساختمان گردان پرواز شده و با فرمانده گردان و سایر خلبانان مشغول گفتگو شدم.

فرمانده گردان گفت: «صبح قرار است بزرگترین عملیات نیروی هوایی انجام شود و ده‌ها فروند جنگنده پایگاه‌های هوایی عراق را بمباران کنند.»

با شنیدن این موضوع از فرمانده سؤال کردم : «نام من را هم در لیست پرواز قرار داده‌ای یا نه؟»

او هم در جواب گفت: «در لیست پرواز قرار نداری، چون فکر نمی‌کردم به این زودی برگردی.» در جواب گفتم: «من این همه راه را از تهران تا دزفول آمده‌ام تا انتقام حمله بعد از ظهر گذشته را از آنها بگیرم. دوباره بررسی کنید شاید جایی در لیست خالی باشد.»

فرمانده گردان بعد از بررسی دوباره گفت: «در یکی از دسته‌ها، شماره  4 خالی است و هنوز برای آن خلبان تعیین نشده، اگر بخواهی نام تو را در لیست این دسته قرار می‌دهم. ولی لیدر از قبل تعیین شده و تو نمی‌دانی رهبری هواپیماها را به عهده داشته باشی.»

با وجود آن که معلم خلبان بودم و تجربه پروازیم از لیدر دسته بالاتر بود، گفتم: «مهم نیست، نام من را هم در لیست قرار دهید.»

با پایان گرفتن گفتگو با فرمانده گردان، با وجود آن که در راه استراحت درستی هم نداشتم، به سایر خلبانان گروه پروازی پیوسته و به همراه آنان مشغول هماهنگی عملیات فردا شدیم.

بقیه در ادامه مطلب......



ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

جانشين فرمانده ي كل ارتش:

امير سرتيپ سيد عبدالرحيم موسوي جانشين فرمانده ي كل ارتش از دانشگاه علوم وفنون هوايي شهيد ستاري بازديد كرد.

جانشين فرمانده ي كل ارتش در جمع فرماندهان، استادان و دانشجويان دانشگاه با اشاره به انديشه هاي نظامي دفاعي فرمانده ي كل قوا گفت: فرمايشات ايشان در خصوص نيروهاي مسلح معنويت محور است.



ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

جانشين فرمانده ي نيروي هوايي ارتش:

جانشين فرمانده ي نيروي هوايي ارتش در جمع دانش آموختگان  فرماندهي آموزشهاي هوايي شهيد خضرايي گفت: 24 خرداد روز پاسداري از ميراث امام راحل (ره) و عمل به فرامين مقام معظم رهبري در خلق حماسه سياسي بود.



ادامه مطلب

 

در ادامه اینجا را کلید کنید



تاريخ : 22 / 3 / 1392برچسب:ارتش,آل هاشم,هوایی, | 20:2 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

حجت الاسلام والمسلمين آل هاشم:

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش حجت الاسلام والمسلمين آل هاشم با بيان اينكه دشمنان اسلام و كشور از حضور گسترده مردم در انتخابات هراس دارند، گفت: راي هر ايراني مهر تأييدي بر حقانيت جمهوري اسلامي ايران بوده و وظيفه شرعي و قانوني هر ايراني شركت در انتخابات است



ادامه مطلب
تاريخ : 23 / 3 / 1392برچسب:ارتش,نیروی هوایی,بسیج ارتش, | 1:45 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

خيلي از جوانان ايراني آرزو دارند كه روزي بتوانند خلبان (جنگنده) شوند.

ارتــش جمهوري اسلامي ايران هر ســـاله به­منظور گزينش و جذب نيروهاي  خود اعم از زميني، هوايي، پدافند و دريايي اقدام به برگزاري آزمون مي­كند.  براي ورود به دانشگاه هوايي شهيد ستاري و خلبان شدن نيز بايد از طريق همين آزمون اقدام كرد.

براي ثبت نام در اين آزمون كه در ارديبهشت انجام مي­شود بايد از اواخر بهمن تا اواسط اسفند در محل­هايي كه از طرف هيئت گزينش ارتش مشخص مي­شود حضور يافت و اقدام به ثبت نام كرد.

بعد از شركت و قبولي در آزمون، طبق ليست اعلام شده بايد جهت پشت سر گذاشتن مراحل علمي گزينش در تاريخ مشخص شده به مركز گزينش ارتش در ميدان حر تهران مراجعه نمود.



ادامه مطلب
تاريخ : 20 / 3 / 1392برچسب:ارتش,نیروی هوایی, | 14:29 | نویسنده : بسیجیان ارتش

 ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

معاون هماهنگ كننده نيروي هوايي ارتش:

امير سرتيپ خلبان عزيز نصيرزاده، معاون هماهنگ كننده نيروي هوايي ارتش در جمع فرماندهان، مسئولان و كاركنان پايور و وظيفه اين نيرو گفت: شركت در انتخابات و انتخاب كانديداي اصلح، عامل مهم و بازدارنده تهديدهاست.



ادامه مطلب

 ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

امير سرتيپ خلبان حسن شاه صفي،

  فرمانده نيروي هوايي ارتش از پايگاه شهيد ياسيني بوشهر بازديد كرد. فرمانده نيروي هوايي در ادامه ضمن بازديد از بخش­هاي مختلف پايگاه از جمله تعمير و نگهداري هواپيماهاي شكاري، در رابطه با دلاورمردي­هاي كاركنان پايگاه اعلام كرد: كاركنان پايگاه شكاري شهيد ياسيني بوشهر در حفظ و صيانت از حريم هوايي آسمان نيلگون خليج فارس، تلاش بي­وقفه­اي داشته و دارند.



ادامه مطلب

 ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

استاد دانشگاه عالي دفاع ملي در پايگاه ششم شكاري:

 

امير سرتيپ محمد علي منشادي، استاد دانشگاه عالي دفاع ملي طي سخناني در جمع فرماندهان، مسئولان و كاركنان پايگاه ششم شكاري و دانشجويان دانشگاه عالي دفاع ملي گفت: نيروي هوايي ارتش در هشت سال دفاع مقدس، بسيار افتخار آفريني كرد



ادامه مطلب

 

 ارتش

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران :

  به ميزباني نيروي هوايي ارتش؛

دومين دوره رقابت­هاي دوچرخه سواري قهرماني كاركنان نيروهاي مسلح ايران و انتخابي مسابقات جهاني ارتش­هاي جهان (سيزم) فردايك­شنبه ۹۲/۳/۱۲به ميزباني نيروي هوايي ارتش برگزار خواهد شد. اين مسابقات با حضور تيم­ هايي از نيروها و سازمان­هاي تابعه نيروهاي مسلح در دو رشته استقامت و تايم تريل در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.بنابراين گزارش، مسابقات استقامت نوبت صبح در جاده نظامي واقع در انتهاي بزرگراه همت و رشته تايم تريل نوبت بعد از ظهر در پيست دوچرخه­ سواري دوشان تپه برگزار مي­شود.شايان ذكر است، تيم دوچرخه سواري نهاجا كه از دوچرخه سواران ملي پوش نيز بهره مي­برد، مدافع عنوان قهرماني اين دوره از مسابقات محسوب مي­ شود.

 

 

 



 

ارتش

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران :

 

رئیس شرکت هواپیمایی ساها از برنامه‌ریزی این شرکت برای راه‌اندازی پرواز به عتبات عالیات خبر داد و گفت: اولویت اول ما شهرها و کشورهای مذهبی بوده و در آینده ان‌شاء‌الله پرواز تهران- نجف را راه‌اندازی خواهیم کرد.



ادامه مطلب
تاريخ : 11 / 3 / 1392برچسب:ارتش,نیروی هوایی, | 8:22 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران :

امير سرتيپ دوم خلبان روزخوش، فرمانده پايگاه دوم شكاري شهيد فكوري گفت:

با در نظر گرفتن موقعيت راهبردي و حساس جغرافيايي كشور و منطقه، نيروهاي مسلح همواره بايد در آمادگي كامل عملياتي باشند.



ادامه مطلب

ارتش

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران :

 

در ادامه  كمك­هاي انسان دوستانه پايگاه ششم شكاري شهيد ياسيني بوشهر به زلزله­زدگان شهرستان دشتي، يك محموله ديگر ازاين كمك­ها به منطقه زلزله­زده ارسال شد.

اين محموله 10 تني شامل اقلام مورد نياز غذايي از جمله بيش از 100 كيسه برنج 10 كيلويي، 683 قوطي رب گوجه فرنگي، نزديك به 490 كيلو روغن خوراكي، بيش از 1360 قوطي تن ماهي، حدود 1270 قوطي كنسرو لوبيا و 42 بسته ماكاروني است.

گفتني است اين محموله به ارزش 200 ميليون ريال در اخنيار زلزله­زدگان منطقه كاكي در شهرستان دشتي قرار گرفته است.

شايان ذكر است، پايگاه ششم شكاري نيروي هوايي ارتش در نخستين ساعات زمين لرزه "دشتي" با اعزام نيروها  و تجهيزات پزشكي، اعزام دو فروند هواپيما و بالگرد براي انتقال مصدومان، به ياري زلزله­زدگان اين منطقه شتافت.

از جمله اين اقدامات مي­توان به ارسال پنج تخته چادر 16 نفره براي اسكان اضطراري آسيب­ديدگان از سوي پايگاه نام برد. پايگاه هوايي شهيد ياسيني همچنين با برپايي نانوايي سيار، 2500 قرص نان تهيه و بين مردم آن منطقه توزيع كرد.

خاطر نشان مي­شود، زمين لرزه­اي به بزرگي 1/6 در مقياس ريشتر،21 فروردين، منطقه كاكي شهرستان دشتي استان بوشهر را به لرزه درآورد. شهر "شُنبه" بيشترين خسارت را از اين زمين لرزه بزرگ متحمل شد



تاريخ : 3 / 3 / 1392برچسب:ارتش,نیروی هوایی, | 1:35 | نویسنده : بسیجیان ارتش

 

 

ارتش

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران :

 

نقش نيروي هوايي ارتش در عمليات فتح خرمشهرايام ورق خورد و ماه خرداد از راه رسيد. اين ماه در تقويم انقلاب خاطرات بسياري را با خود به همراه دارد و سخن هاي بسياري در سينه به يادگار گذاشته است

 .

سوم خرداد به پرشورترين حماسه دوران دفاع مقدس يعني فتح خرمشهر و ياد شهداي شورآفرين عمليات بيت المقدس عطرآگين است . اين روز كه روز مقاومت و ايثار و پيروزي لقب گرفته در تاريخ دفاع مقدس از جلوه خاصي برخوردار است .سوم خرداد سال 1361 يادآور نقش آفريني رزمندگاني است كه بيست و هفت سال پيش خونين شهر قهرمان را با ايثار و مقاومت مثال زدني خود آزاد كرده و نقشه شوم استكبار جهاني را براي جدا كردن بخش هايي از خاك عزيز ايران نقش بر آب نمودند. فتح خرمشهر در واقع نقطه عطفي در تاريخ معاصر بود كه تحقق آن با هيچ يك از معيارهاي نظامي و راهكارهاي اتاق جنگ قابل محاسبه نيست و بر همين اساس حماسه شگرف آزادي خرمشهر انتهاي جانفشاني و منتهاي روحيه توكل و نماد نصرت الهي لقب گرفته است .

 



ادامه مطلب

 

ارتش

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران :

 

به همت متخصصان داخلي صورت گرفت؛

 

يك فروند هواپيمايF4Eبا تلاش متخصصان و كاركنان فني پايگاه هوايي شهيد نوژه همدان به ناوگان نيروي هوايي ارتش پيوست.

 متخصصان و كاركنان جوان پايگاه سوم شكاري شهيد نوژه همدان با كار و تلاش مداوم و شبانه­روزي يك فروند هواپيماي F4E را كاملاً بازسازي كردند.

اين هواپيما كه از سال 85 غير عملياتي شده بود، پس از پرواز آزمايشي موفقيت­آميز بار ديگر به ناوگان نيروي هوايي ارتش پيوست.

 



تاريخ : 3 / 3 / 1392برچسب:ارتش, نیروی هوایی,انتخابات, | 1:16 | نویسنده : بسیجیان ارتش

 

ارتش

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران :

 

امير سرتيپ خلبان شاه­صفي گفت: بايستي در خلق حماسه سياسي كه مورد تأكيد فرماندهي معظم كل قواست، مشاركت داشته باشيم

.

امير سرتيپ خلبان شاه صفي، فرمانده نيروي هوايي ارتش طي مراسمي كه به­منظور تجليل از كاركنان ممتاز نيروي هوايي با حضور حجت الاسلام والمسلمين صبري، رئيس اداره عقيدتي سياسي، امير سرتيپ خلبان نصيرزاده، معاون هماهنگ كننده و جمعي از معاونين، فرماندهان و مسئولين اين نيرو در هتل نهاجا برگزار شد، گفت: اصل اول در انتخابات آينده رياست جمهوري، مشاركت حداكثري است و در مرحله بعد بايد به­دنبال انتخاب فرد اصلحي باشيم كه تابع ولي­فقيه و همراه ايشان باشد.

وي  در ادامه با اشاره به اعلام اسامي كانديداهاي مورد تأييد شوراي نگهبان براي شركت در انتخابات آينده رياست جمهوري خاطر نشان كرد: بايستي در خلق حماسه سياسي كه مورد تأكيد فرماندهي معظم كل قواست، مشاركت داشته باشيم.

امير سرتيپ شاه­صفي بيان كرد: كاركنان نيروي هوايي ارتش در شرايط حساس قبل از پيروزي انقلاب اسلامي و بدون توجه به عواقب فردي عمل خود با حضور در  مدرسه علوي به جمع انقلابيون پبيوستند و با اين حركت شجاعانه خود باعث تسريع در پيروزي انقلاب شدند.   

وي افزود: نيروي هوايي همواره در خط مقدم انقلاب و جنگ تحميلي بوده و همين امر اين نيرو را به جايگاه ممتاز امروز رسانده است. نيروي هوايي ارتش اولين نيرويي بود كه با حضور در مدرسه علوي با امام راحل (ره) بيعت كرد و نخستين مأموريت را با تقديم اولين شهيد در هشت سال دفاع مقدس انجام داد.

حجت الاسلام والمسلمين ولي الله صبري، رئيس اداره عقيدتي سياسي نيروي هوايي نيز در اين مراسم با اشاره به انتخابات پيشروگفت: ما بايستي مطيع نظر شوراي نگهبان بوده و به­دنبال فرد اصلح باشيم و در تشخيص كانديداي صالح بايد به اطرافيان و حاميان وي نيز توجه داشته باشيم. 

وي همچنين ضمن تبريك فرارسيدن ميلاد با سعادت امام علي (ع) و روز پدر گفت: يقيناً، الگوي شما كه به­عنوان كاركنان ممتاز نيروي هوايي شناخته شده ايد، امام علي (ع) بوده است، چرا كه ايشان نيز همواره ممتاز و الگو بوده­اند.

حجت الاسلام والمسلمين صبري افزود: امام علي (ع) در تمام جوانب زندگي اعم از سياسي، اجتماعي و عبادي، يك انسان كامل بوده­اند كه بايستي زواياي مختلف اين شخصيت بزرگ را مورد توجه قرار دهيم.

 



تاريخ : 1 / 3 / 1392برچسب:, | 22:47 | نویسنده : بسیجیان ارتش

خبرگزاری فارس: آن روز 9 ساعت پرواز عملیاتی داشتیم و از نظر پروازی رکورد جدیدی زده بودیم. برای آنکه زمان را از دست ندهیم حتی هلی‌کوپتر را بدون آنکه خاموش کنیم سوخت می‌زدیم و بلافاصله به پرواز در می‌آمدیم.

خبرگزاری فارس: روایت یک خلبان از تل آتش در آسمان

به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت فارس(باشگاه توانا)، نیروی هوایی یکی از راهبردی ترین نیروهای دوران 8 سال دفاع مقدس است. اینجا

 

 



 

ارتش

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران :

 

 

 

يك كارشناس مسائل سياسي گفت: انتخابات آينده رياست جمهوري به‌دليل آرايش سياسي و شرايط خاص منطقه‌اي، متمايز از ديگر انتخابات برگزار شده در طي 34 ساله گذشته است.

به گزارش روابط عمومي نيروي هوايي ارتش، مهدي فضائلي، مدير كل انتشارات سروش صدا و سيما امروز پنجشنبه در جمع فرماندهان و كاركنان ستاد نيروي هوايي ارتش در مسجد النبي(ص) اين نيرو، گفت: همه انتخابات برگزار شده در كشور تاكنون مهم بوده‌اند ولي انتخابات رياست جمهوري امسال به‌دليل شرايط وي‍ژه‌اي كه در كشور بر گروه‌هاي سياسي حاكم است و  حساسيت خاص دشمنان خارجي و كشور‌هاي غربي از اهميت بيشتري برخودار است.

وي افزود: براساس شواهدي كه آشكار شده، دشمنان مترصد ضربه زدن به انقلاب و نظام جمهوري اسلامي ايران در زمان برگزاري انتخابات رياست جمهوري در خرداد 92 هستند.

فضائلي با اشاره به حوادث سوريه خاطر نشان كرد: آرايش جديد سياسي، همزماني انتخابات رياست جمهوري با انتخابات شوراها و شرايط خاص منطقه به‌ويژه سوريه، باعث تمايز اين دوره از انتخابات نسبت به ديگر دوره‌ها شده است.

 



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا